Forever Young

starting blogging today
Sep 8, 2011 ? 0 Atashinchi ?
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Baru hari ni hati aku terbuka untuk mula menaip di blog ni walaupon blog ni dah lama siap. Semperna birthday kau aku cekalkan hati untuk menaip buat sekian kali. Tapi, ini mungkin entry yang terakhir aku coretkan buat kau.
Aku dah tak mampu nak simpan kenangan kita dulu. Aku dah mula lepaskan perlahan lahan even aku still teringatkan kau. Aku tak mampu nak simpan semua kenangan kita. Aku tak mampu nak berkongsi cerita tentang kau dengan kawan kawan aku even kami rapat sekali pon. Aku lebih senang bila dea orang yang cerita tentang life dea orang dengan yang tersayang. Aku happy bila dapat tengok kawan kawan aku happy.
Aku tak pernah cerita kat dea orang yang kau dan aku pernah im chat dekat facebook. Even, aku wish birthday kau pon aku privatekan details tu kat facebook aku. Aku tak nak dea orang tahu. Aku malu! Walaupon aku dapat lupakan kau, aku tetap malu. Malu dengan diri aku sendiri.
Dekat sekolah kawan kawan selalu sindir aku when teacher is talking about Kelantan. Aku tak marah or masam muka. Aku cuma senyum. Sebab kalau aku marah pon aku tetap tak dapat nak ubah benda tuh. Ini dah pernah jadi kenangan dalam hidup aku and still tersemat dihati. Bila kawan kawan tegur aku pasal negeri Kelantan, aku rasa syukur sebab ak akan ingat kau. Ini bermakna, aku takkan lupakan kau sampailah kawan kawan aku stop talking about Kelantan. 

I wish, what have I write will come true even I will not being for you. 





Thanks for reading :)




. Newer Post


// Forever Young-One Direction