Forever Young

leaving you
Oct 31, 2011 ? 2 Atashinchi ?
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Hai Haii ! Dah lama kan aku tak typing kat dinding blog ni. Okey lets having fun reading my writing today ( acecehh :P ). 31 of october - the end of october - about a year without you - choosing let you go today - deactive account that connect us about a few month ago - (entah apa aku merapu dengan bahasa omputih, pahampaham jelah ehh)

Sedar tak sedar dah nak masuk bulan November. Alahaii, tinggal lagi bberapa bulan je nak masok tahun baru. Aku harap aku dapat masuk teknik - ngehngehh - Start a new ife there.

Dah hampir setahun aku putus dengan dea. Kadangkadang aku fikir jugak tentang dea. Kadangkadang aku terfikir. Lama jugak aku lost contact dengan dea. Btw, bulan puasa hari tu dea add account facebook aku even aku dah memang jumpa account dea and dea pon dah tahu account aku. Aku keras hati tak nak add dea. Aku takut dea tak approve. Jadi aku amik keputusan untuk just stalker account dea dari jauh je. And bila dea dah adding aku, kami tak selalu chat IM or what else. Just kadangkadang itupun tak sampai dua tiga ayat. Haha rasa macam kelajar bila fikir balik.

Barubaru ni aku stalker facebook dea. Aku tak tahu nak buat apa dah act. Then aku rasa macam nak tekan button usik @ poke. Aku battle if dea poke aku balik aku tanak buat apaapa but if dea tak balas poke tuh aku nak deactive account aku. Jadi, dea macam yang aku dah agak lha kan dea tak balas poke aku jadi hari ni aku deactive account aku. Aku nak lupakan dea. Tu jelah caranya yang dapat aku buat. If nak suruh aku block memang tak sanggup lha kan. Aku still ada lgi satu account facebook yang tak dapat nak nak bagi contect deangan dea sebab maybe dea dah block account aku yang tuhh jadi aku dah tak heran sangat.

# Allah tu memang maha adil kan. Allah taknak hambanya menderita sebab kerinduan jadi dea bagi aku kesempatan untung berhubung dengan dea walaupun dengan cara yang begini. Aku bersyukur sebab mungkin tak semua orang diberi kesempatan yang macam ni. Even aku masih boleh contact dengan dea melalui facebook sampai sekarang, aku ambil keputusan yang macam ni sebab aku nak lepaskan diri aku daripada bayangan dea. Aku dah tak sanggup. Bila lagi aku nak lupakan dea kalau bukan sekarang.





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction