Forever Young

new look by blogskin
Nov 25, 2011 ? 0 Atashinchi ?
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

New look again and again. Act, dah tak tahu nak buad apa, jadi mulalah *gatai tangan nak usik itu ini. Now, aku tak guna templete denim or else tapi guna blogskin. Blogskin ni mudah sebab cuma perlu pilih mana yang kita suka and perlu pandai ubah coding supaya tak terlalu keterlaluan dengan yang asal. Kot nak yang sama dengan orang lain ken?

Today, 25 Nov hari keenam cuti sekolah. Tak tahu nak buad apa kat rumah. Tido online watching tv makan. Everyday with the same thing. Sekarang pulak dah dapat penyaki baru yang aku tak boleh nak tido malam. Guess what, aku hanya dapat tidur bila matahari dah nak terbit and aku akan bangun tido at 4pm and above. Masalah sangat lha kan, sekarang ni pon dah tak tahu nak buat ap jadi aku online sambil update blog while watching WHI. Ohh goshh* semua rancangan tv setiap malam aku da hafal okeii naknak lagi astro ni lagi lha kan asyik ulang tayang jee. Redho jelahh hafal jalan cerita .

Senin lepas aku ad beli barang nak buat craft *pixel starter kit* and semalam dah dapat. Enjoy lha jugak aku main benda tuh dengan abang aku. Such as a new thing in my life. Lepas ni aku nak try buat own yang macam kat pic atas tuhh. Cute right? Lepas ni kalau korang nak oder boleh lha pm aku kat pesbook, hahaa.

Okey lha aku nak pi buat teh tarik. Nak layan citer melayu kejap. Bye!



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction